17 iul. 2012

De-a lungul Mediteranei

Nu e chiar de-a lungul marii, ci doar o mica fasie de 65 Km.
De obicei nu imi place sa povestesc pe marginea pozelor facute, insa am sa fac o exceptie de aceasta data.
Am fost impresionat de cum reusesc altii sa profite de fiecare coltisor din tara pentru a face turism. Prin cate locuri am fost, nu exista macar o bucatica de pamant care sa nu fie fructificata din plin, orice paraias, orice delusor sau munte, apa sau pietris, totul este valorificat la maxim. 
Si cand ma gandesc cate locuri minunate avem in tara care din pacate din lipsa de interes si cu o  infrastructura de toata jena sunt date incet incet uitarii (cum ar fi statiunea Durau sau Lacu Rosu care a devenit doar un popas in drumul spre Gheorgheni).
Din pacate din cate observ, nici tinerele generatii care vin nu vor reusi sa se ridice macar la nivelul celor de acum. Se promoveaza doar "cocalarismul", "pitipongismul" si prostia in general. 
Trist. 
Ma bucur ca am plecat din tara, dar mi-e si ciuda in acelasi timp!
   









2 comentarii:

  1. ..daca imi dai voie am sa spun ca ..este extrem de util sa asterni citeva cuvinte insotitoare ,fotografiilor tale ..mai laes in cazul calatoriilor ..!
    fotografia de calatorie este un gen foarte clar delimitat...dincolo de imagine ..informatia scrisa este extrem de binevenita privitorului cu atit mai mult in cazul celor care au acest dar ...!
    gindestete ca sunt si eu acolo privind fotografiile tale si fara ...unde ,cind ,cine ,de ce ...nu stiu nimic ..! vad doar veredele si albastrul crud al mediteranei ....! atit ..! nu inteleg unde ...cind..!
    ...iarta gindurile mele prea didacticiste ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sugestii, sunt oricand binevenite!

    RăspundețiȘtergere